مشاور ، طراح و مجری
سامانه خدمات غیرحضوری

چشم انداز نوین سازمان دیجیتال

مشاور ، طراح ومجری پروژه
سامانه 1420

گوش شنوای سازمان تامین اجتماعی

مشاور ، طراح ومجری
پروژه ملی نسخه الکترونیک

صیانت از حقوق درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران

مشاور ، طراح ومجری پروژه
پرونده الکترونیک

چشم انداز نوین سازمان دیجیتال

سیستم جامع اطلاعات
بیمارستانی

سلامت دیجیتال برای همگان

به پیشواز آینده می رویم

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

ارائه خدمات در زمینه های نرم افزار، سخت افزار،راهكار و خدمات پشتيبانی و اخذ رتبه ممتاز در توليد نرم افزارهای سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتيك كشور

سامانه نرم افزاری بیمه ای

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی از سال 1370 تاکنون در با تمرکز بر کسب و کارهای بیمه ای و سلامت الکترونیک فعالیت دارد، تامین و ارائه بالغ بر8 گروه محصولات، سرویس ها و سامانه های مدیریتی و کسب و کاری بیمه ای، درمانی وستادی بر عهده شرکت بوده بنابراین مهمترین رکن سازمان تامین اجتماعی در راستای طراحی و  ارائه خدمات الکترونیکی و دیجیتالی در سی سال گذشته بوده است.

سامانه نرم افزاری درمانی

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی، طرح نسخه الکترونیک را به عنوان مهمترین و اصلی ترین پروژه مبتنی بر فناوری اطلاعات حوزه درمان در راستای اهداف مهمی چون ایجاد پرونده الکترونیک سلامت، ارتقاء کارایی، عدالت، کیفیت و صرفه جویی اقتصادی در ارائه خدمات به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و حذف دفترچه های درمانی در فرآیند ارائه خدمات درمانی اجرا کرده است.

تحقیق و توسعه سکوهای نرم افزاری

بدلیل نیاز مبرم به استفاده از دانش بومی و کاهش ریسک ناشی از اتکا به تکنولوژی های ارائه شده توسط شرکت های خارج از مجموعه سازمان تامین اجتماعی، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در ابتدای سال 94 با تکیه بر توان بدنه فنی متخصص خود اقدام به تدوین و استانداردسازی فریم ورک نرم افزاری بر مبنای آخرین متد فنی روز نمود. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، نسل جدید سامانه های متمرکز سازمان تامین اجتماعی را تماما بر مبنای این بستر بومی پایه گذاری کرده است.

راهبری زیرساخت

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین با بیش از سه دهه تجربه در زمینه های طراحی، پیاده سازی و نگهداری زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکی از شرکتهای مطرح در حیطه ­ی فناوری اطلاعات کشور است. مسئولیت پشتیبانی زیرساختی از تمامی سرویس­های سازمان تامین اجتماعی بر عهده مدیریت راهبری زیرساخت این شرکت می ­باشد.

200+

پروژه ها

31+

سال قدمت

320+

نفر پرسنل

1415+

مشتری فعال

اخبار

تقدیر و تشکر مدیران سازمان تامین اجتماعی از عملکرد شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

طی نامه ای از سوی مهندس بهروز کتابی مدیر فناوری و تحول دیجیتال (مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی) از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه ی همکاران شرکت در راستای تحقق مسیر تحول و توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی تقدیر و تشکر...
16
1402 اسفند

طراحی سامانه جامع رسیدگی به اسناد پزشکیCMDS

با توجه به گسترش فرایندهای کسب و کاری سامانه های حوزه درمان غیرمستقیم و تغییرات سیستم های نرم افزاری طی سنوات گذشته و با تیکه بر سرویس های متمرکز و ایجاد نظام اطلاعاتی Online در کلیه فرآیندهای این حوزه انعقاد قرارداد طراحی سامانه جامع رسیدگی به اسناد...
15
1402 اسفند

اسکن اسناد وصول حق بیمه ( مطالبات- اجرائیات) غرب تهران بزرگ و اسناد دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات م...

اسکن اسناد دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از 20 فروردین 1402 توسط شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین آغاز شده است و درحال اجرا می باشد.
12
1402 اسفند

به پیشواز آینده

شركت مشاور مديريت و خدمات ماشينی تامين (سهامی خاص) ضمن مد نظر قراردادن تجربيات چند ساله سازمان های مشابه در ساير كشورها، مطالعات گسترده ای در جهت ايجاد يك تحول بنيادی در تاكتيك های نظام جمع آوری و پردازش داده ها و ايجاد بانكهای اطلاعاتی انجام داده است

شرکت مشاورمدیریت و خدمات ماشینی تامین در زمینه های مختلف IT ازطریق مصاحبه علمی و تخصصی از بین دانشگاه های معتبر دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند ضمن تکمیل فرم مجاور رزومه خود را ارسال نمایند.

  • تلفن : 64015000-021
  • صندوق پستی : 5741-15875
  • پست الکترونیکی : info@taminict.ir
  • پست الکترونیکی جهت ارسال رزومه : hr@taminict.ir
Loading

عکس شماره 1
عکس شماره 2
عکس شماره 4
عکس شماره 5
عکس 6
عکس 7
عکس 8
عکس 9